Διαφημιστική καμπάνια με landing page
Ο πρωταρχικός στόχος ενός landing page είναι να πείσει τον επισκέπτη είτε να κάνει μια αγορά είτε να συγκεντρώσει πολύτιμα διαφημιστικά δεδομένα. Για να επιτευχθούν μεγαλύτερα αποτελέσματα το landing page πρέπει να περιέχει σχετικές πληροφορίες για τη διαφήμισή σας, ενώ παράλληλα να μην αποσπάται η προσοχή του χρήστη με μενού ή άλλους συνδέσμους πλοήγησης. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτει το landing page είναι το κουμπί (CTA) το οποίο οδηγεί στην επιθυμητή ενέργεια όπως τηλεφωνική κλήση, υποβολή φόρμας, πληρωμή.
Υπηρεσίες & επεκτάσεις
- Λογισμικό μάρκετινγκ & διαφήμισης (CRM)
- Google Analytics
- Google AdWords
Ελεγχος stock και online πληρωμή
Ανεξάρτητα από την κύρια ιστοσελίδα σας, απαιτείται μια αξιόπιστη πλατφόρμα για τη διαχείριση και επέκταση του landing page. Έχοντας στην διάθεση σας ανεξάρτητο backend μπορείτε να λάβετε πληρωμές από την σελίδα προορισμού για προϊόν ή υπηρεσία με έλεγχο stock και μοναδικό κωδικό καταχώρησης για καλύτερη διαχείριση.